Változnak a korok, változnak az életideálok.
Nemrég, körülbelül tíz éve még a családi harmónia és a párkapcsolati boldogság volt a trend. Mindenki áldozott a családi és/vagy szerelmi kapcsolat oltárán. Divat volt nagy gesztusokat tenni kis okok miatt. Kimutatni érzéseidet valós, vagy vélt szerelmed iránt és boldog lenni, vagy akár szenvedni e magasztos érzéstől. A nők bájos naívák voltak, érzékenyek, akár a mimóza, törékenyen szépek, virágmintás eleganciával.
Pár éve azonban a független és önmegvalósító életvitel hódít. Korábbi valós vagy vélt szerelmedet kirúgtad, és lerágott körmökkel, de büszkén feszítettél az önmegvalósító egyéniség köntösében. Azóta a nő kinőtte pöttyös-virágmintás kislányosságát, érzéki vamp lett, büszke femme fatale, ragadozó ösztönökkel.
Amióta azonban beütött a gazdasági válság, kezd újra változni az életideál.
Az emberek családszeretőbbek lesznek, kezdik értékelni az időtálló dolgokat. Előtérbe kerül a finom romantika. Ha pénz, szórakozás nincs, jó az otthoni üldögélés a család melengető ölében. Sőt, úgy teszünk, mintha a mi ötletünk lett volna: ,,Mindigis ez volt leghőbb vágyunk, csak idő kellett az igazi értékek felismerésére."
A férfiak szerelmesebbek lesznek mint eddig, ráadásul egy állandó nőbe. Nők napjára nem fényes ajándékot vesznek majd neki, hanem egyetlen szál virágot, s hajlamosak lesznek azt érzéki csókok kíséretében adni át, szívük választottjának nevezve ezenközben az illető boldog hölgyet.
A hölgyeknél - az eddigieknél is jobban - hódít majd a belső lelki szépség a külsőségekkel szemben. Titokban összemosolyognak és sokkalta jobban örülnek a kapott szál virágnak, mert egybecseng szivük melegségével. Válaszul illatos levelet küldenek. Hajlandóak elfelejteni a letűnt luxust egypár meleg szóért.
Ezt az új felfogást hívatik majd jelképezni a majdan népszerű reklám, mely egy közepesen magas, szerény kinézetű fiatal hölgyet ábrázol, amint szalad a margarétás réten egy fiatalember felé, majd egymás karjaiba omolnak. Pénzügyi alap megtakarítása céljából hang, beszéd, színek és egyéb művészi hatás nincs, csak a tiszta romantikát sugárzó látvány, alatta a következő felirattal:
Hódít az új nőideál: a természetes és olcsó nő!

 

Szerző: lorelei  2009.04.01. 19:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://addikcio.blog.hu/api/trackback/id/tr941040340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.